selamat datang

Jumaat, 19 Ogos 2011

KHATAM AL_QURAAN


Alhamdulillah satu lagi program telah berlangsung di PSP iaitu majlis khatam alquran peringkat politeknik seberang perai anjuran PUSPANITA (JPA) & JPPI .....inilah first time selama hidup saya mengikuti majlis khatam al-quran (tersenyum) , sebelum khatam alquraan suatu pembacaan alquraan telah dilaksanankan secara beramai-ramai yang terdiri daripada beberapa kumpulan,masing-masing kumpulan telah dibagi juzuk yang hendak dibaca,,,,ha kebetulan sya satu kumpulan dengan pensyarah jp terasa seronok pula boleh tadarus bersama dengan pensyarah sambil-sambil memperbaiki bacaan yang sememangnya sangat lemah,,banyak bcaan saya tdi kena tegur sebab tersalah baca,,,maklumlah terasa begegar pula membaca depan pensyarah padahal dorang okey ja sebenarnya, tapi perasaan tu kan kadang-kadang lain daripada yang lain pelik betul...( tersenyum) saya juga bersyukur kerana teguran tersebut ingatkan selama ini bacaan saya OK rupanya KO kena perbanyakkan lagi lh latihan selepas ini.....disini saya juga ingin menyeru kepada sahabat2 sekalian marilah kita memperbetulkan bacaan alquran,,,bagi yang xpandai membaca berusahalah jangn lah merendah diri sangat,,dan jangan malu untuk belajar dan juga jgan jadi bodoh sombong maksudnya sudahlah xtaw baca xnak pula tu belajar itulah yang saya maksudkan ,,,terimah kasih kepada penganjur dan pensyarah pendidik.......

P/S : ana minta maaf sekiranya dalam penulisanku ini ada pihak yang merasa tersinggung,ana cuma makhluk biasa yang sememangnya xterlepas daripada kesilapan,,,,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan x comen hehe